Notícies

Entren en vigor les instruccions per a l'ambientalització de la contractació

11/11/2015

L’aprovació de les Instruccions consolida el compromís de l'Ajuntament per afavorir l'acció social i el respecte pel medi ambient a través de la seva contractació

criteris ambientals instruccions

Sis noves Instruccions tècniques per a l'aplicació de criteris de sostenibilitat de l'Ajuntament de Barcelona van entrar en vigor el passat 10 de novembre (les sis primeres ho van fer el 10 d'agost).

Què determinen aquestes instruccions? Determinen els criteris ambientals comuns a introduir, de forma homogènia a tot l'Ajuntament, en la compra i contractació dels 12 grups de productes i serveis definits com a prioritaris: electricitat, equips informàtics, fusta, mobiliari d'oficina, paper, productes i serveis de neteja, serveis d'alimentació, elements de comunicació, projectes d'obres, organització d'esdeveniments, tèxtils i vehicles.

L'establiment d'aquests criteris s'ha dut a terme de forma conjunta mitjançant grups de treball amb els diferents agents municipals, àrees i departaments implicats, i ha estat liderat pel Programa Ajuntament + Sostenible de l'Ajuntament de Barcelona

Per tal d'assegurar el seu compliment i donar-les a conèixer a tots els treballadors municipals, el Programa A+S actualment centra els esforços en el procés de difusió, formació i seguiment de les instruccions.

Podeu trobar els detalls de les instruccions i més informació a l'apartat de Normativa interna de la web del Programa A+S.

Subscriu-te al bulletí!

Aquí et pots subscriure al Butlletí Ajuntament + Sostenible